Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
MAGRA Grażyna Lerman
Antoniukowska 6/1

15-845 Białystok


Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt,wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

MAGRA Grażyna Lerman
Antoniukowska 6/1

15-845 Białystok

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria jeśli były dodane.

Zwrotu środków dokonujemy w terminie 14 dni zgodnie z wybraną formą płatności.

 POBIERZ FORMULARZ

Jeśli ustawowy termin na odstąpienie został przekroczony,  odstąpienie nie wywołuje skutku.   

Dostarczono mi nieprawidłowy artykuł, co zrobić?
 

Bardzo przepraszamy Cię za tę pomyłkę.

Prosimy o odesłanie do nas błędnie otrzymanego produktu na zasadach zwrotu, zaznaczając powód zwrotu jako dostawa niewłaściwego artykułu. Jak tylko otrzymamy przesyłkę zwrotną,  zwrócimy należność za zamówienie i koszty przesyłki zwrotnej.

Aby otrzymać prawidłowy produkt, prosimy o złożenie nowego zamówienia.

Przepraszamy za niedogodności.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl